جای خالی

ஜஜღ♥ღ دوستت دارم با صدای آهسته...ღ♥ღ ஜஜ

من امشب تاسحربیدار میمانم

دلم دریای طوفانیست

نگاهم میشکافد آسمانها را

و جایت پیش من خالیست!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

FoadjOOn
ساعت18:24---2 شهريور 1391
تو ممکن است در تمام دنیا یک نفر باشی ولی برای بعضی افراد همه دنیا هستی
پاسخ:ممنووووووووووووووووووووون فواد !نظرت عین همیشه تک بود یا همون 20 20!من خودمم سر نمیزنم ب اینجا اما تو میای سر میزنی!و وااااااااااقعا ازت ممنونم


یه دوست
ساعت17:54---24 ارديبهشت 1391
بیاااااااااااااااااااااااپاسخ:ب کجااااااااااااااااااا؟

فاطمه-خواهرت
ساعت16:51---24 ارديبهشت 1391
سلام عزیز دلم خوبی؟؟؟؟؟؟

فقط اومدم ازت بپرسم منم جز اونایی هستم ک این وب رو تقدیمشون کردی؟؟
جواب صادقانه میخوام نه از روی دلخوشی...!!!


faezeh
ساعت3:16---13 فروردين 1391
من آمدم! زیباست خاهرم! ساعت سه و نیمه و من اینجام با ی اعصاب داغووووووووووووووووووووووون! دلمم دنبال بهانی! تو هم ک کپیدی با اعصاب داغونتر
پاسخ:جانم ب قربانت خواهرم!خب چیکار کنم خودت ک دیدی نمیتونستم تحمل کنم مجبور شدم برم کلی هم داغونیدم!اه ایشششششششششش بزنمشا!تو خودتو ناراحت نکن قوبونت برم مممممممممن تهنای تهنااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:,ساعت توسط من بودم | |

Design By : Mihantheme